First few days!

6 november 2016 - Panama City, Panama

Zo! Na een hele reis ben ik in Panama City. Helaas had ik pech in het vliegtuig en zat ik tussen twee stugge Amerikanen in. Grootste probleem bij de eerste vlucht: Het naar de wc gaan toen ze allebei sliepen.... Vervolgens op het vliegveld in New York mijn ogen uitgekeken bij het feit dat ze op sommige plekken alleen roltrappen hadden en bij alle eetgelegenheden een Ipad bij ieder bord stond. Dat noem ik nog eens sfeervol.

De tweede vlucht ging prima en toen ik in een taxi zat samen met een ander meisje was ik redelijk opgelucht. Alleen de taxichauffeur kon de wijk van het hostel niet in vanwege Colon Day( = feest voor onafhankelijk van Colombia). Na vele rondjes was ik uiteindelijk tien minuten voordat de receptie sloot in het hostel, precies goed laten we maar zeggen. Ik was blij dat ik m'n bedje had.

Gisteren ben ik 's ochtends door Casco Viejo gelopen, erg mooie buurt met coloniale huizen, veel kerken en wat ruïnes. 's Middags ben ik samen met een jongen uit het hostel naar Metropolitan Natural Park gegaan. Onderweg kwamen we nog langs een vismarkt, waar ze ook heerlijke cerviche verkochten, goeie lunch!

In het Natural Park hebben we een trail gelopen. Veel mooie vogels, vlinders en een paar dieren gezien, waaronder: een luiaard! Prachtige televisie laten we maar zeggen! En ofcourse, toen ik een echte liaan zag hangen, kon ik mezelf niet bewingen daar niet even in te slingeren.

Nu op naar Bocas del Toro voor vrijwilligerswerk bij Floating Doctors!

1. Trudi Janssen:
    7 november 2016
    Hoi Elise ofwel Jane ha ha. Je bent al in Panama zie ik. Had me vergist, dacht de 9e. Leuk om je te volgen. En prachtig wat je allemaal gaat zien . Ben voorzichtig, veel plezier en succes met je werk. Groetjes je tante...